divendres, 1 d’abril del 2011

Anit vaig sentir un impuls...

Anit vaig sentir un impuls. Havia d'escriure alguna cosa, però no pel simple plaer d'escriure, sinó que havia d'escriure alguna cosa per reactivar el blog. Supose que s'haureu donat compte que estava abandonat, el perqué d'aquesta situació... no el se ni jo. Supose que necesitava un temps, com a persona, vull dir. Necessitava un temps per a pensar i repensar en les meues idees, per a filosofar sobre molts aspectes i pensar cap on va la meua vida i que fer amb ella; es a dir, madurar un poquet. Les conclussions extretes d'aquest periode en son unes quantes, i les produccions literaries (ja he comentat que he tingut molt de temps per a filosofar sobre molts temes) unes quantes més.
Sobre el perqué de la tornada... tampoc ho tinc massa clar! Es un conjunt de situacions i sentiments que em fan tornar... començant, es clar, pel cessament de les emisions de TV3 al país valencià (ho comentarem en altre moment). Encara que el fet que definitivament m'ha fet tornar ha sigut tenir l'oportunitat de participar, junt a més gent del poble, en una mesa rodona que es cel·lebrarà al Casal Jaume I pròximament. Tot ho sabreu al seu degut temps. De moment, moltes gràcies a tots per estar ahi.

1 comentari:

David ha dit...

Benvingut de nou a la blogosfera!

Me n'alegre molt de que tornes.
Estarem patents de tot allò que ens vulgues contar.

ànim i endavant!