dimarts, 8 de desembre del 2009

Fins a on, senyor meu??????




Una de les primeres imatges que surt al Google al buscar Fernando Presencia (Que curiós...)

He llegit al Levante aquesta noticia i aquesta es la pregunta que m'he fet : Fins a on son capaços estos d'arribar per a construir el Nou Mil·lenni? quan va a parar tot aço?
si senyor, el "jutge" (ell diu que ho es) Presencia, al que ja podíem llegir dient altres burrades com aquesta, embarga a Inmochan per a pagar-li a Llanera. Resulta que Inmochan tenia un contracte amb Llanera per a fer un Alcampo en el Nou Mil·lenni, per aquest contracte, Inmochan li presta diners a Llanera (Encara no han aprés?) Per a la compra dels terrenys amb la condició de que estigui fet abans d'una data. Com sospitabem, arriba l'hora i res de res, aleshores, la filial d'Alcampo reclama el que es seu, i aquest impresentable, el que fa es donar-li la raó a Llanera, i ara van a embargar a Inmochan per a pagar indemnitzacións i demés.
Definitivament, en aquest país, alguna cosa no va com toca.

P.D. COMENTEU!!!!!! ja se que em faig pesat, pero es que per als bloggers es molt important, amés, si no comenteu, cridaré a Presencia i vos embargarà, feu-me cas!!!

6 comentaris:

David ha dit...

Molt bona pregunta: fins a on serà capaç d'arribar el jutge per tal de defensar els interessos d'una empresa de moralitat dubtosa (com a mínim), en compte de defensar els interessos dels ciutadans?

Una altra cosa que no entenc és com és possible que els advocats de Llanera no continuen lluitant legalment contra eixa sentència perque pareix prou clar que era impossible que se construira el Centre Comercial quan ni tan sols estava iniciada la urbanització de la zona.

Tal vegada als directius de "Alcampo" els va bé que s'arruine eixa immobiliària per alguna raó, no sé tot me resulta una miqueta estrany. Caldria una investigació a fons feta per un jutge anti corrupció per esbrinar quines són les autèntiques raons que hi ha darrere de tot aquest embolic.

Anònim ha dit...

hoy te has saltado el plenari. Tampoco te has perdido nada. Bueno, si la intervención de Harbi que ha sido memorable

nestor ha dit...

esque con lo que llovia...

Jesús Monzó ha dit...

El poder dels diners és molt gran i aquestos arribaran on faça falta, no ho dubtes...

Una abraçada

Xavi Bellot ha dit...

Molts diners, molts interesos... i molt poca vergonya

Anònim ha dit...

Xicons, tot açò és ben cert, molts diners, molts interessos, molt poca vergonya, i el que és pitjor que tot açò junt: MOLTS POCS VALORS I MENYS ENCARA VALENCIANS. Però jo no puc evitar fer-me la pregunta que em faig cada vegada que el meu cap fa una taula creuada involuntaria com la d'avui: "chuleo del PP a los valencianos" (en castejano que es más suyo) vs "enquestes d'intenció de vot"; com en un país com aquest, on estan passant coses com aquestes, continuen eixint enquestes on un partit com el PP continua arrasant??? i a més és que està comprovat que no solen equivocar-se!! que estem fent malament?? Si després de tot açò el PP puja, o manté... el País Valencià estarà perdut, el meu país, i jo em negue a renunciar a la terra que tant m'estime. Supose que estarem tots d'acord. En tot cas, com toca dir: Feliç any 2010, i molta salut per afrontar-lo! Anna