diumenge, 12 d’octubre del 2008

autobiografia

per a començr aquest blog, m'agradaria fer una xicoteta autobiografia per a que tots i totes pogau conexer-me millor i es feu una idea de com soc jo.
em dic Néstor, tinc tretze (13) anys, i mai he pensat, ni per un moment que el nou mil·leni (d'aci en avant PAI) fora bó per a Catarroja, per molts motius (ja els explicare en el seguent post). No vaig a dir lo que pense del "senyor" alcalde, ja que aquest es un blog apte per a menors d'edat,i amès, no m'extranyaria que ixe tio controlara tots els blogs de Catarroja (ho dic enserio). Tambe cal dir que soc soci de salvem catarroja (la millor asociacio del mon!!!!!!!). En altre ordre de coses, l'estil de musica que mes m'agrada es l'alternaiva i en valencià. de fet, el meu grup de musica favorit son el sva-ters (moltes vegades trovareu frases sva que il·lustraran perfectament els posts. sabreu que es una frase sva per que estara en un rengló apart i en majuscules, i tambe escriurè algun post sobre ells.)
be, ara ja podeu fer-vos una petita idea de com soc jo.

au, i...

QUE VOS PERCULEN EN EL FANG!(ho dic de boma, no s'enfadeu)